Photo
mayan-ek:

Wow! she is so gorgeous, a forest fairy :)

mayan-ek:

Wow! she is so gorgeous, a forest fairy :)

(Source: filthy-hippie-vibes)

Photo

(Source: dead-dogma, via bibsah)

Photo
Text

Anonymous said: Hey tuk, firstly you're a legend! I was just wondering what the thundamentals song 'elephant in the room' means to you, like what was going through your mind when you were pumping out those dope lyrics? What's it all about? I know what messages and things I get from it but I'm interested in your perspective, cheers bro :)

I was pretty much just trying to make a comment about ignorance. We can all see what is wrong with our world, these days it’s fairly difficult to ignore the issues because of the internet revolution etc, there is no excuse for playing dumb…. “the elephant is in the room nobodies gonna give fuck”. Pretty dark really… Big ups and thank you for listening.

Text

Anonymous said: One love coming on triple j after a long day of teaching preschoolers addition and subtraction made me happy as hell <3

Haha! Glad I could help:)

Text

Anonymous said: fan of the arctic monkeys?

Yep

Photo
Photo

(Source: redrims, via whereisko)

Photo
Text

Anonymous said: Yeah well I think I owe you a few smiles. What I couldn't fit in that last ask, was that when the semester ended my unit coordinator emailed me asking if I was okay and if I needed someone to talk to. He wasn't smiling when I told him the story...

Wow, I hope it was worth it! #RocRocOn